Foceno na barevný film

V červnu jsem zveřejnila článek fotek focených na černobílý film a tady tohle bychom mohli brát jako pokračování. Jen černobílý film jsem nahradila barevným - respektive rovnou dvěma. Ale ty už není tak jednoduché si vyvolat po domácku v koupelně, takže jsem je svěřila odborníkům. A, no, poměrně pozdě od toho, co jsem je dofotila. :D Nechala jsem si je rovnou i spolu s předchozím černobílým zvětšit do klasických fotek, takže teď tu vedle sebe mám hromádku vzpomínek a momentů a občas dost nepovedených mazanic. :D Asi polovinu z nich jsem vytřídila a budu je vlepovat do diy scrapbookového alba (určitě mu také budu věnovat samostatný článek) a ten zbytek... no, nechtěla jsem, aby jen tak ležel v obálce, tak jsem ty nejoblíbenější aspoň nafotila, že je zveřejním tady. A jinak je budu využívat na koláže, do deníku, možná posílat do světa, aby žádná z nich nepřišla nazmar. ♥ A co se týče těch, které jsou v tomto článku, neměla jsem u sebe skener, takže jsou focené foťákem - což byl docela oříšek, vzhledem k tomu, že jsou na lesklém papíře a v odrazech je vidět fakt všechno. :D Ale snažila jsem je v postprocesu upravit tak, aby vypadaly opravdu jako originály. Takže užívejte, já jsem z nich více než nadšená!

Výhled z hotelového pokoje, když jsme byly s mamkou na Slovensku.




Rozhledna v Terchové, taktéž Malá Fatra.


Série z olomouckých parků. ♥



Kačenky! Měla bych jim zase někdy zanést rohlík...

Praha, když jsme si s maminkou udělaly výlet a já jsem jela na tetování.

Domovská krajina, zrovna začínal podzim, bylo pěkně hnusně a foukalo.
 Ale s mamkou jsme se chtěly jít projít, abychom přišly na jiné myšlenky...
... a aby nás to trochu probralo.

Na kopci nad Olomoucí. S milým jsme se jeli projet autíčkem.
 Západ slunce jsme propásli, byla zatracená zima, ale...
bylo fajn změnit prostředí, udělat si i takový maličký výlet.

Slečna bioinformatička a její dokonalý drdol! ♥ Na konferenci na zámku v Třešti.


Brno, když jsem měla pozdě letní randíčko s Bels. ♥
A více zase v některém z dalších fotkových článků!
(Což mi připomíná, že bych se měla stavit do fotolabu pro film, už nemám na co fotit, přitom těch příležitostí by bylo tolik, ach! ♥)

4 komentáře:

  1. Na film jsem naposledy fotila malým plastovým fix-focusem od babičky. Taky to šlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky... a hlavně krásná místa! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle fotky mají takové pěkné kouzlo, osobité, to prostě se zrcadlovkou neuděláš. Krásné. Na tu scrapbook se moc těším. ^^ Taky bych si chtěla konečně něco vyrobit, ale já než se k něčemu přiměju.. ugrhr :D

    Krásné Vánoce přeji! :)

    OdpovědětVymazat