Lodičkový notýsek #2

Na začátku loňského roku jsem si dala předsevzetí, že budu více tvořit a hlavně nějak pravidelně vyplňovat stránky notýsku vloženého do lodičkového koženého obalu aka travel journal. A tak se stalo, že po prvním sešitku jsem vyplnila už i druhý! A co si budeme povídat, je velká legrace jimi listovat a sledovat ten vývoj. Tady ten druhý je mnohem tlustější, známka toho, že jsem si v poslední době hodně oblíbila kolážování a také mixovaní stylu a vlepování de facto všeho, co se dá nalepit. Stránky se stále průběžně snažím zveřejňovat na mém tumblr, ale důležité je pro mě i mít všechno pohromadě tady na blogu. Když nic jiného, určitě to sem patří a také né každý je na tumblr aktivní (stejně jako já poslední dobou, hahaha!). Takže, tady je další z těch deníčkových barevných tvořivých článků, ať se líbí! ♥



Nejdříve skupinka koláží, které pravidelně vytvářím do projektu Collage Kit na Rookiemag.
A pořád mě to baví, fakt jo!



Můj první příspěvek do výzvy #52doodles2017, kterou uspořádala Iris. Stále se snažím přispívat, no fakt. Ale při prohlížení zrovna tohoto notýsku si říkám, že na začátku roku jsem byla mnohem více aktivní - právě většina mého čmárání se totiž ukrývá na těchto stránkách.



Vylisované kytičky. ♥

Poznámka ze zákulisí - na pravé stránce začala moje závislost na moje stabilo linery!

Moodboard blížícího se stěhování, tralala. ♥


Když už to vypadá jako travel journal, tak ať tam teda něco cestovního je, že jo.


Haha, pokračování stabilo závislosti. Ano, všechny ty barvy! ♥
(A nadšení pro všechno třpytivé mě asi nikdy nepřejde, co?)


Srpnové ztráty a nálezy... 

A také tak trochu upoutávka na blízký kecací článek.
Tak tedy zase příště, jo?

2 komentáře:

  1. Tyhle tvoje obrázky a koláže se mi hrozně moc líbí a jsou takové inspirující. :) Kdybych měla vybrat nejhezčí, nejspíš bych to nedokázala. Ale ten třpytkový roh stránky je vážně vychytaný! :D
    Koláže občas zkouším dělat, ale tolik mi nejdou. Asi je dobré si k nim v klidu sednout a neřešit čas, jenže to se mi pořád nedaří. Možná až přijdou dlouhé podzimní večery. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám takový pocit, že se ti to tvé předsevzetí, že budeš více kreativní, povedlo na 110 %. Je to všechno nádherné a barevné a ... optimistické. Takže vlastně úplně tvoje. Ahoj! :)

    OdpovědětVymazat