Pointless Book #1

A je to tady! Chtěla bych se podělit o další "tvořivou knížku" a moje lepení, čmárání a tvoření zejména v bakalářkovém a před-státnicovém období. Fotky mi v počítači straší už nějakou dobu a já stále čekala a čekala na tu správnou příležitost je vyslat do světa. A mezi tím stránky vyplňuji dál a dál, takže to třeba nakonec bude i vypadat, že jsem rychlejší než při vyplňování Tohle není kniha. :D

A do čeho jsem se tedy pustila tentokrát? Vybrala jsem si Pointless Book, v češtině přeloženo na #úplněmimoknížka. Jedná se o projekt vytvořený jedním z mých oblíbených youtuberů a aktuálně je k dostání už i třetí díl - takže ideální příležitost se "chlubit" teprve tím prvním, no ne? :D Každopádně, Alfie Deys, na YT má kanál PointlessBlog, je neskutečně inspirující člověk a i jeho nápady v PB mě baví. Obdivuji na něm, jak si užívá života, jde si za svými sny a když něco chce, tak do toho dá všechno. A zároveň se i snaží naplnit každý moment svého života tak, aby nebyl promarněný. Užívat si momentu a zároveň si plnit své sny, to zní jako jeden z nejlepších životních cílů, minimálně pro mě tedy.


Knížku jsem si opět "rozdělila" na čtyři části, abych blog nezahlcovala všemi úkoly zároveň. A jak je vidět, už i titulní stránku jsem si poupravila po svém (včetně přilepeného vlasu, který, no, ehm, rozhodně nebyl záměrem :D). Tralala!



Dvojstránky s textem by měly jít rozkliknout na větší velikost, tak snad to opravdu půjde, zatím jak se tu zabydluji, tak zkoumám, jak zejména obrázky řešit. :D





Mumínci! ♥ (A srdíčka jsou důvod skvrn na předchozí straně.)



Ano, ty vystřižené kousky je toaleťák. Protože prostě toaleťák s citáty! :D






Harmonikový příběh s maminkou. ♥




A další harmonikový příběh, tentokrát se slečnou právničkou. ♥


První čtvrtina za námi a ta další... no, uvidíme. Podle toho, jestli se nezaseknu jako mnohokrát u TNK. :D Jinak, jak se vám líbí? Slyšeli jste už o PB? Sledujete někoho na YouTube?

4 komentáře:

  1. To je boží!
    Zdá se, že máme stejné boty na běhání. Minimálně teda v šedosti a růžovosti tkaniček. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tvé kreativitě se nelze vyrovnat. Pokaždé, když vidím, jak něco tvoříš, říkám si, že už nikdy nebudu nic vytvářet, protože to nikdy nebude tak barevné, veselé a "ňách ňách" jako to tvoje. No, nedá se nic dělat. Ale kouká se na to dobře.
    Já se do Pointless Book nikdy v žádném knihkupectví nepodívala. Myslela jsem si, že se jedná o takovou tu klasickou youtuberskou knihu, v níž se píše o tom, jak se youtuber dostal k natáčení a jak má děsně těžký život. Aspoň vidím, že v tomto případě jsem se spletla. Úkoly se mi líbí - a teda nezdají se mi vůbec pointless, naopak, mají docela smysl!
    A na youtube sleduji plno lidí. Možná víc, než bych měla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento článek mě nesmírně inspiroval k vytváření hezkých věcí. Měla jsem teď takový kreativní blok. :D Tuhle knížku jsem už asi někdy v nějakém knihkupectví prohlížela, a po přečtení článku jsem si jí objednala, protože jsem na martinus.cz vyhrála poštovné zdarma, ale musela jsem mít objednávku nad sto padesát korun, což jsem neměla, tak jsem jí k tomu přihodila. :D Podobných knížek tady sice mám v poličce několik a žádná není dodělaná, ale co už, to se nikdy neztratí. :D
    Na youtube sleduju poměrně dost lidí, ale pravidelně koukám na videa asi jen od tří nebo čtyř. :D Autora téhle knihy neznám, musím na něj taky kouknout. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně se mi líbí, jak všechny stránky hýří barvami. :)

    Pointless book znám, ale nemám v plánu se do ní pustit. Mám doma rozdělaný Čurbes od Keri Smith, ale pochybuji, že ho v blízké době budu nějak dotvářet, teď na to holt není ten správný čas. Už asi tak rok a půl. :D

    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat